marți, 23 decembrie 2008

Activitati de Craciun - 18 decembrie


In joia dinaintea vacanţei, adică în 18 decembrie am fost la colindat la instituţiile din Alba, mai exact la inspectorat, consiliul local, prefectură şi primărie. După ce am terminat cu colinda, din banii strânşi (pentru că fiecare liceu a dat câte o sumă de bani-în general s-au dat câte 20 de lei, dar au fost licee care au dat şi mai mult-) am fost la cumpărături şi am luat alimente şi dulciuri pentru copii din centrul de recuperare din Abrud.

Pachetele dăruite, au fost făcute atât din cele cumpărate, cât şi din cadourile primite de noi, colindatorii. De asemenea, le-am dăruit pe lângă pachete şi felicitări făcute manual chiar de elevii claselor V-VIII din Abrud. Deşi nu am fost foarte mulţi, activitatea desfăşurată ne-a încântat pe toţi, aducându-ne mari satisfacţii sufleteşti, acum în prag de sărbătoare.


Ioana :P


Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte demna de laudat initiativa voastra!! :D
BRAVO!!!!!!